Alla inlägg under juni 2009

Av Anna - 1 juni 2009 11:46

När jag väl har varit duktig och ringt BM och bestämmer mig för att ringa soc. så är min handläggare på E-M på semester till imorgon. Och jag behöver få tag på henne IDAG! Fan också. Hoppas hon hinner rädda mig innan tiden går ut. (haha, vad dramatiskt det lät). Men det är sant. Hon räddar mig inte till livet, men ändå :P


Idag var det Lars tur att få sovmorgon, så jag väckte honom för ca en halvtimme sen, så nu står han i duschen och jag ser när Thor springer i gåstolen. Han har ju upptäckt reklamlådan, så det ligger nu reklam på golvet. ojojoj. Han är verkligen inte snäll mot sina föräldrar :P


nu sitter han och stoppar mitt finger i halsen på sig själv och biter det. uuuäk och aj.


Men men... enheten krånglar till allt. Så det blir extra jobb för BM.

 Livet är sådär idag, men det blir nog bättre när jag fått mat i mig :)


Ledtråd nr 7: BLOD

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards