Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Anna - 23 juni 2009 23:59

Mitt liv har förändrats otroligt mycket det senaste året. Jag har förändrats mycket. Jag har en fin sambo och en helt underbar son. Jag värdesätter min lilla familj väldigt högt, och kan säga ifrån bättre nu till folk som jag tycker behandlar mig fel. Speciellt om det inte är någon myndighet.


Livet blev inte riktigt som jag tänkt mig, för jag trodde alltid att Yaya skulle finnas vid min sida. Men eftersom jag inte har den turen, så får jag försöka planera om mitt liv.


Idag har vi haft besök från Thors kusin Stina och min svärmor. Vi åt jordgubbar med grädde och Thor tyckte att det var gott ^^

Sen så har jag pratat med mamma i telefon några gånger idag om lite allt möjligt, vi pratade om allt mellan barn-grannar-soc-höns.

Sen så har jag och Lars pratat ut om en del saker, det kändes skönt att få prata. Jag fick mig många funderare, och det hoppas jag att han också fick ^^


Jag är lycklig inatt, för jag känner att jag fått vädra ut det som gått och malt inom mig.


Vi fick lite dåliga nyheter idag visserligen. S fick åka ambulans. Men nu vet dom vad det är för fel på honom den här gången iallafall. Hoppas du mår bättre snart, S.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards