Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Anna - 24 juni 2009 23:59

Inatt så har jag tvättat en hel stor tvättkorg plus en påse med ett täcke som Thor lyckats kissa ner när han fick vara utan blöja ett tag.


Vi har tagit det lugnt idag ändå.

Vi har plockat lite här hemma och gått ut en promenad i det varma härliga vädret. Vi hade planerat att bada i poolen på hessel, men kom på att Thor inte har någon badblöja, så den idéen sket sig ganska fort. Jag kom även fram till att jag behöver en ny baddräkt.

Jag fick iallafall veta under min promenad att Å har åkt in. Så nu väntar man med spänning...


Det har blivit en hel del surrande med Martina idag också, det är alltid lika roligt :) Jag ska försöka ta mig till henne snart, så vi kan umgås och mysa på stan ^^


Och jag fick veta en sak idag som gör mig väldigt upprörd. Man säger inte till sitt barn att dra åt helvete. Du tror dig veta att barnet gjort en sak, men tro är inte att veta. Och jag har läst din blogg, du målar ut dig som offret, hela tiden är det stackars dig och blablablabla. Sök hjälp!


Jag skulle fan aldrig be Thor fara och flyga, jag skulle aldrig säga åt Thor att han inte var min son längre, oavsett vad han skulle göra. Han skulle lyckats mördat tusentals och ändå vara min älskade son! Han är min älskade son även om han skulle slå mig. Även om jag skulle anmäla honom för brott. Fast nu tror jag inte att han kommer bli kriminell, det var bara ett exempel.


(Fast han biter ju mig ganska hårt, och det är ju ganska kriminellt.) *skrattar*


Imorgon har vi planerat att åka till Lillpite. Ska bli skönt att komma bort lite från Öjebyn och lägenheten, även om det bara är några timmar. Vi får se, vi kanske  t o m stannar där över natten, det är beroende på vad vi känner för just då.


Nä nu ska jag gå och lägga mig. Är dödstrött och myggen har kalasat på mig när jag burit tvätten.


Så godnatt med er.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards