Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Anna - 9 juni 2009 09:18

Är helt slut. Thor har inte sovit så bra inatt. Kan inte han få sina tänder snart så man får sova?


Jag struntade i att söva om honom när han vaknade tidigt imorse, för jag lyckades inte hålla ögonen öppna när jag väl försökte få honom att somna om. Så efter att jag legat och snoozat ett tag med Thor mellan mig och Lars, så steg jag upp. Funderar dock på att gå och lägga mig igen. Önskar bara att Thor blir trött först så att han somnar. Låter Lars sova längre idag, eftersom det var min tur att få sova längre igår, men då kunde jag inte somna om så då klev jag upp ändå.


Är trött trött trött trött....

livet som småbarnsförälder är absolut inte en dans på rosor. Även om ens barn är vackrare än tusen rosor tillsammans.


har fått förfrågan om att köpa en puffhane. Men jag vet inte. Ska ju skaffa katt, och det blir lite mycket med både kattunge, hundvalp och litet barn.


Orkar inte ens tänka på det egentligen, för jag är för trött.

Ska försöka övertala min son att vilja sova nu.

Önska mig lycka till.


PS. Det var det annonsen handlade om. En katt av rasen cornish rex. DS.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards