Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Anna - 30 juni 2009 23:47

Vilken härligt väder det är idag. Helt underbart! Vi har varit på promenad till Sara, Nutz var där, sen så gick vi alla till affären. Jag väntade utanför affären med Spice, eftersom jag inte kunde binda honom någonstans i skuggan eftersom det redan fanns hundar där. Sen så delade vi på en glass, han och jag ^^ Och jag säger då Jävla mopedister som inte fattar att man inte kan gasa en meter från en hund! Spice blev fan livrädd och hoppade in i mitt ben. *mutter* Berättade det för brorsan, och han blev inte glad han heller.


Sen så träffade Spice Amanda som han blev tokig i, men den lilla hunden ville inte vara med och busa, utan snäste åt honom hela tiden. Men  inte fattade han det, utan trodde att det bara var lek, så jag var tvungen att avbryta det hela innan Amanda tar fram det tunga artilleriet mot den lilla envisa valpen. (man får ju inte glömma att det är terrier i honom) ^^


Efter vi varit ute i flera timmar, och bara haft det gott, så gick vi hemåt. Efter tag hemma så ringde brorsan och hämtade Spice för en skogspromenad. Sen så kom Spice hit igen. Jag ska ha honom inatt också. 4 dagar i rad blir det. Härligt! Man blir mer och mer fäst vid honom och hans små hyss.


Men nu skriker Thor, han har bestämt sig för att det är dags att kliva upp och vi har bestämt oss för att det fortfarande är sängdags, så det är ett stort "nu ska du sova" diskussion. Och vi ger oss inte. det är jag som är mest envis av mig och Lars, så det verkar som om Thor har ärvt sin envishet efter mig. Oops! :P


Nä, nu ska jag se om jag kan ge Thor lite mat om han vill ha, så kanske han somnar lättare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards