Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Anna - 28 juni 2009 16:57

Idag har jag haft fullt upp. Spice har busat och varit tvungen att gå ut, han har sovit och varit tvungen att gå ut, han har druckit och ätit, och varit tvungen att gå ut och när man kommer in igen, så har han busat och varit tvungen att gå ut. Men nu satt jag stopp för hans framfart. Så nu ligger han och sover. Han är min nya myshund. ^^ Och brorsan behöver absolut inte hämta honom, bara han kommer med fodret så fixar jag det här ^^

Thor tycker det är kul att ha fått vara ute femtielva gånger, han klagar då inte. Och det är bra att han är så tålig, då jag har tagit av och på honom kläder hela tiden. Sist fick han följa med ut i bara body, och han var varm hela tiden vi var ute, så jag insåg att han inte behöver så mycket kläder egentligen nu när det är så varmt. Så länge han inte får solljus på sig så går det bra ^^


I torsdags började jag förresten om att röka. Jag har klarat mig på ett paket tills nu, för nu har jag verkligen rökt en massa, nästan varenda gång jag varit ute. Och det känns i halsen.


Men nu kom Stina, jag ska se om hon kan ta hand om Thor medans jag gör mig lite käk. ^^



Av Anna - 28 juni 2009 08:09

Det är varmt redan nu på morgonen. Vi var ute vid halv fem imorse, och då började det värma, fast det var mycket fukt i luften. Men idag verkar det blåsa lite iallafall, härligt! :D


Spice har hunnit kissa inne två ggr bara, en gång igårnatt då vi busat. Jag hann inte ut med honom, för han avbröt leken och gick iväg. Och sen imorse, då var vi på väg till dörren för att gå ut, men han ställde sig i hallen och hann kissa lite. Men annars har han varit hur duktig som helst. Vill kidnappa honom av brorsan, har sagt det till honom. För Spice är fan helt underbar.


Thor har hunnit fixa lite skit i sängen, så det blir ju lakanbyte direkt. Men men, det är inte första gången och inte den sista heller tror jag. Just nu går han omkring och pratar för sig själv. Han tyckte om att Spice höll han sällskap då det var blöjbyte. ^^


Jag är så trött så trött, skulle kunna sova en vecka. Men jag skulle inte vilja byta liv med någon. ^^

 Det är doshöjning idag också. *suck* 


Lars kommer hem idag, härligt! Då ska jag nog lägga mig och vila. För då är det avlösning. Stina sa igår att hon kunde vara barnvakt någongång i några timmar om jag och Lars behövde vara själv lite, vad skönt att veta. Jag har ju sett hur bra hand hon har med honom, så det erbjudandet kommer jag verkligen att ta någongång inom den närmaste framtiden. Thor är verkligen ett yrväder och otroligt mammig. Och Stina bor ju granne med oss, så det är ju inte långt bort att gå och lämna honom eller hämta honom om det skulle hända något. ^^


Jag älskar livet just nu. :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards