Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Anna - 25 juni 2009 14:53

Jag ska egentligen inte skriva då jag är irriterad, för allt blir fel efteråt. Men jag känner just nu att jag håller på att koka över snart. Spelar ingen roll vad jag säger, du gör precis som fan du vill. Du säger en sak och menar en annan. Du säger att du är en ärlig människa, ja.. det är du väl beroende på situation. Men det är inte ärlighet att säga att saker du egentligen inte menar. Ge dig nu!


Och min kära sambo har förmodligen råkat städa bort en räkning som jag måste ringa och be Pitebo skicka igen, för jag hittar den inte och Lars kastade ett papper från Pitebo säger han. Yeey! eller NOT.

Och Lars dator har gått sönder.


Jag och Thor duschade idag. Och efteråt ville han visst ha mat, och självklart lyckades han kladda ner sig lite. Och vi blir snart upplockade av svärfar för att åka till lillpite.  Och jag måste försöka se om jag har alla räkningar eller om någon saknas.


Thor är på bra humör iallafall, och det underlättar. Han har sovit mycket inatt fast han sovit i sin egen säng, så det är skönt.


fan vad jag är sugen på en cigg, jag kommer fan snart gå och köpa om jag inte lyckas lugna ner mig.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards