Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Anna - 8 juni 2009 23:46

idag så har jag varit till stan lite snabbt för att hämta ut en check med pengar, men när jag skulle till Nordea för att lösa ut checken, så hade jag glömt min plånbok hemma (med legget i plånboken) och min chaufför fick inte legitimera mig på banken, för dom har visst slutat med sånt. Så jag fick skjuts hem och skjuts till banken i Öjebyn. Nackdelen var bara att när jag löser ut checken i öjebyn kostar det 30 kr. Så det blev lite mindre hanldat idag, men ändå tillräckligt.


Sen så har jag hunnit med att tvätta, bokade hela tvätt stugan, så jag fick tvättat iallafall en tvättkorg, ville inte bära mer pga smärtan i min rygg och i mina bröst. Och jag märker att våran bovärd verkat ha lagat en av torktumlarna nu så kläderna blir torra någongång.


Mina bröst har värkt som faen idag med, direkt Thor har nuddat vid dom (och det gör han varenda gång vi myser eller när han ska sova, eller när jag ska lyfta upp honom) så har det gjort så ont att jag knappt vetat vart jag ska ta vägen. Det är tur att Thor inte förstår dom svordomar jag sagt i dom situationerna. Pain Pain.. fucking pain. Det ser fan nästan ut som om jag har silikonpattar nu ju. coolt :P


Nu ska jag gå och lägga mig och slötitta på tv. Thor sover lätt som vanligt nu när han håller på att få tänder, Lars sitter vid datorn och ser på SG1 och det verkar vara fest hos någon granne.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards