Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Anna - 12 juni 2009 08:57

Jag har sovit i ca 2 timmar inatt/imorse. Inget mer. Och just nu känns det som om jag kan ha barnvakt för första gången till Thor, för jag vill sova. Men känner samtidigt att jag får skylla mig själv som inte la mig tidigare. Lars får också skylla sig själv att han satt uppe lite längre än mig t o m. Men han får sova lite längre nu också, så kan han ta Thor sen, så får jag sova då.


Jag har satt igång TVn på barnkanalen, det är Bolibompa. och jag tycker att det är synd att det inte är något tecknat program, fast Thor kollar ändå på TVn, då och då nu när han sitter i sin gåstol. Och han försöker som vanligt ha sönder tv-bänken genom att springa in i den flera gånger så hela bänken och tvn skakar.


Hoho, nu blev det tecknat (dvs färg glatt för Thor) ^^


Nu ska jag sätta mig och spela SIMS 3. Sitter ju vid Lars dator ^^


Lycka till på utställningen idag med Gretha :D Jag håller tummarna!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards