Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Anna - 22 juni 2009 11:18

Thor springer omkring mig nu i gåstolen medans jag skriver. Han är väldigt mammig och jag får inte lämna rummet utan att se till att han är med mig. Det ser ut som om ännu en tand är på väg. Dom kommer tätt nu. Det var bara för några dagar sen han fick den tredje tanden ju.


Igår var jag till Eva och Conny och hälsade på och snackade lite skit och myste med katterna. Och deras kattungar dom fick på midsommardagen är hur söta som helst. Och till salu, om ni är sugen på en Norsk skogkatt gå in och kika på http://www.kittekattus.se det blev 4 hanar :D

 Vi var ute med några av deras katter också, jag valde att gå ut med Leia, för det är min favorit. Hon och deras perser Wilda är favoriterna. Fast det var första gången Leia fick gå ut i koppel så gick det förvånansvärt bra! Hon är så duktig så!


Idag jag ska till sjukhuset igen och ta blodtrycket. För jag har ju fått höja dosen på medicinen. Så vi får se hur blodtrycket är nu.


Tänkte lägga in lite bilder från gårdagen. En på Thor och en på Eva och Connys egenuppfödda Leia.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards