Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Anna - 27 juni 2009 18:44

Nu är jag hundvakt åt brorsans hundvalp Spice. Han är hur mysig som helst, även om han testar mig lite. Men han får lära sig att nu är det jag som bestämmer, och han verkar ha förstått det nu. Men men... Thor har visserligen bestämt sig för att det är han som bestämmer ikväll, över både mig och hunden. Mest mig, för Spice går bara iväg. Just nu ligger han och sover, vi har tillsammans med Stina varit ute och gått lite och han håller på att lära sig gå i koppel. Jag säger det bara, Spice är verkligen en krydda i vardagen. ^^ Jag tar gärna emot han fler gånger. Nu ska jag ha han heeela natten, och vi ska bara myysa.

Lars får skylla sig själv att han är borta, för jag ska ha hunden bredvid mig i sängen. Ha!


Thor är extra grinig idag, det är nog pga att han är trött och en tand håller på att komma + värmen. Inte kul. Men nu har han lugnat ner sig, så nu kunde Spice lägga sig och sova.


Fast jag har många bollar i luften så känner jag att jag klarar det här just nu. Har saknat det här faktiskt, att ha både barn och hund.


Fast om någon vecka så kommer vi hämta katten. Det blev ändå en cornish hane, som är gudomligt snygg och mysig. Jag är så kär!


Nä, nu ska Thor få välling och sen sova.

Av Anna - 27 juni 2009 13:06

Det är verkligen varm ute idag. Känner att jag håller på att smälta bort. Jag har en flaska med vatten till Thor hela tiden, och han har snart druckit upp en hel liten flaska redan.



Mycket som har hänt den senaste tiden.

Jag har märkt att man inte kan säga ifrån till sin vän och berätta hur man känner när vännen säger en del saker utan att vännen ifråga ska bli arg och bryta kontakten med en. Och inte ens försöka reda ut det. Blir faktiskt besviken på henne, men det är hennes bekymmer, mitt liv fortsätter utan problem utan henne, tills hon tagit sitt förnuft till fånga.


Jag har träffat brorsan med hans familj. Dom har skaffat hund. Och vilken hund! Helt underbar och hur fin som helst. Men blandningarna säger mig att det blir mycket arbete med den ^^ Am.bulldogg/amstaff/dogo argentino. ojojoj :D Men Spice är en riktig snygging! :)


Men nu hinner jag inte skriva mer, för Thor är hungrig, och jag är ensam med honom just nu ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards