Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Anna - 10 juni 2009 08:40

Försöker få tag på min läkare, men det verkar vara helt omöjligt. Jag ringer just nu på hans telefontid, och har ringt MINST en gång i MINUTEN, men dom första fem minutrerna hade han inte ens satt igång telefonen och sen har det bara tutat upptaget. Försöker i nå honom hela tiden under tiden jag skriver.

Anledningen till att jag vill få tag på honom är att jag är less på att ha ont i ryggen, jag vet ju att jag har fel på den eftersom dom på sunderbyn opreation sa att jag hade sned rygg för dom kunde inte ens sätta epiduralbedövningen, utan fick sätta den ganska högt upp i ryggen. AAAJ!


Biverkningar av min medicin har kommit. Jag mår illa ganska mycket och har ingen aptit. Inte ens för schwarzwald! :(

Fast då kanske jag går ner i vikt i stället, för det är ju en annan biverkning på medicinen också ;)


Jag har just fått Thor att somna igen, han åt en hel portion gröt och 150 ml välling. Fattar inte hur han får plats med allt. Fast iofs så sket han medans han åt vällingen, så han gjorde väl plats :P


Gah! Får fortfarande inte tag på läkaren! *mutter*

Ska nog ringa sen och klaga till mamma.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards