Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Anna - 7 juni 2009 14:38

Länge sen jag skrev här.

Har haft fullt upp med mitt liv och annat.


I onsdags var vi till BVC och vägde, mätte Thor samt så fick han två sprutor och fick tröffa läkare för vanlig 6 månaders rutinundersökning.

Han är 73 cm lång och väger 10 kg!


Kom på nu att jag skrev ett inlägg i torsdags eller onsdags, men när jag skulle godkänna inlägget så blev det fel på bloggagratis server eller nått så det försvann. Måttligt glad jag var då. *suck*


 Vad mer har hänt? hmmm....

Jo, följde med Lars till tälltis i fredags, det var planerat att vi skulle vara där hela helgen, men pga en del saker så ville jag hem och fick vi skjuts hem igår kväll/natt.


Idag har jag börjat med medicinen, för jag känner att jag inte kan vänta längre. Mina bröst värker som faaaaaaan, och jag kan inte bära Thor ordentligt, eftersom han då nuddar brösten. Men om jag utstår denna smärta, så kommer mjölken att sina, så småningom, det är bara att bita ihop. I värsta fall får jag mjölka ur dom. Haha... vilken tur att jag testat mjölka kossor för hand, så jag vet hur man gör.. hahahaha.


Idag har jag börjat diska lite, men blev avbruten av en gnällig trött Thor som spydde ner sig. När jag sövt honom så var det dags för mat. Vi valde pizza den här gången, för vi båda är helt slut efter inatt. Men då jag hämtade pizzan passade jag på att boka tvätt tid.


Så nu har jag tagit min välförtjänta rast. Snart ska jag gå och diska igen.


Fan vad jag är röksugen just nu.


Kanske händer det där med annonsen tidigare än väntat?

Saker händer nu....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards