Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Varm morgon.

Av Anna - 28 juni 2009 08:09

Det är varmt redan nu på morgonen. Vi var ute vid halv fem imorse, och då började det värma, fast det var mycket fukt i luften. Men idag verkar det blåsa lite iallafall, härligt! :D


Spice har hunnit kissa inne två ggr bara, en gång igårnatt då vi busat. Jag hann inte ut med honom, för han avbröt leken och gick iväg. Och sen imorse, då var vi på väg till dörren för att gå ut, men han ställde sig i hallen och hann kissa lite. Men annars har han varit hur duktig som helst. Vill kidnappa honom av brorsan, har sagt det till honom. För Spice är fan helt underbar.


Thor har hunnit fixa lite skit i sängen, så det blir ju lakanbyte direkt. Men men, det är inte första gången och inte den sista heller tror jag. Just nu går han omkring och pratar för sig själv. Han tyckte om att Spice höll han sällskap då det var blöjbyte. ^^


Jag är så trött så trött, skulle kunna sova en vecka. Men jag skulle inte vilja byta liv med någon. ^^

 Det är doshöjning idag också. *suck* 


Lars kommer hem idag, härligt! Då ska jag nog lägga mig och vila. För då är det avlösning. Stina sa igår att hon kunde vara barnvakt någongång i några timmar om jag och Lars behövde vara själv lite, vad skönt att veta. Jag har ju sett hur bra hand hon har med honom, så det erbjudandet kommer jag verkligen att ta någongång inom den närmaste framtiden. Thor är verkligen ett yrväder och otroligt mammig. Och Stina bor ju granne med oss, så det är ju inte långt bort att gå och lämna honom eller hämta honom om det skulle hända något. ^^


Jag älskar livet just nu. :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards