Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Life goes on...

Av Anna - 14 juni 2009 07:52

med lite svårigheter.


Jag har varit vaken sen ca 5 imorse, när Thor vaknade första gången. För han ville inte sova i sin egna säng inatt, och när han vaknade nu på morgonen och somnade om, så var jag orolig att han skulle vakna och krypa iväg utan att jag skulle märka något om jag somnade om, så jag höll mig vaken. Jag snoozade lite halvt ibland, men direkt han vaknade kl 7 så satte jag mig upp och mös lite med honom. Jag vågade inte ligga och mysa, eftersom jag var rädd för att somna eller halvsomna.

Men men... Lars kommer hem idag, och då ska jag passa på att sova några timmar under dagen. För jag är gode trött.

Thor är iallafall utvilad och glad och terroriserar TVn som vanligt. Han har just ätit en stor flaska välling, så vi får se om han spyr något.


Jag råkade komma åt en knapp på Lars dator (eftersom det är den jag sitter vid när han inte är hemma) som gjorde hela bilden när man är på internet hur stor som helst. Jag skulle t o m kunna läsa med inga svårigheter utan glasögonen, och jag är halvblind.

Lars vet inte vad jag kommit åt för knapp, men han sa i fredags att han har väl ingen dator när han kommer hem idag. hehe... jag sa att den förmodligen kommer att ha exploderat eller något. För det händer nästan alltid något med hans datorer när jag sitter vid dom när inte han är hemma. Första gången jag fick låna hans bärbara dator var när vi höll på att dejta, och första dagen så slutade den fungera bara efter jag dammsugit runt omkring den. Så den fick han lämna i på lagning. Det slutade med att han tillslut, efter någon månad, fick en ny bärbar av datorfixarna. Eftersom han fick lämna in den gamla (som faktiskt inte ens var ett år gammalt) flera gånger. Inte lätt att bo med mig. Så nu har jag en egen dator som inte är så märkvärdig, men som fungerar för mig iallafall. Lars dator är ju en sprillans ny speldator.

But hey! Lämnar man mig ensam hemma med lillkillen, så sitter jag vid hans dator eftersom den är placerad i sovrummet. Så nu får han åtgärda det här felet som jag råkat göra.. Oooops! :P

Får se när han kommer hem idag, borde inte bli så sent ändå.


Jag har en galen grabb som river sönder mitt lår.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards