Alla inlägg den 30 april 2009

Av Anna - 30 april 2009 15:02

Idag är vi i Lillpite igen, vi ska fira valborg med god mat som håller på att förberedas just nu. Yaya ligger på sin plats i soffan, kan nästan slå vad om att människor kommer skämma bort henne med god mat ikväll, men jag har satt den viktigaste regeln, ingen rå kött. För då får Yaya absolut diarré. Hoppas hon klarar av att vara bra i magen ändå, fastän hon får nå gott.

Och jag har ett problem, Yayas mat är nästan slut, vi klarar oss inte hela helgen, men det känns onödigt att köpa nytt foder. Så jag får väl koka ris eller så får vi sno lite mat av Sara, för hon använder Doggy hon också :D (om hon nu inte har bytt)


Thor har somnat, Yaya och Lars myser just nu.

Och jag är glad över att jag kan sitta just nu, fastän jag fått P-spruta idag. Min barnmorska är bäst på att ge spruta. :D


Nu ska jag vara lite social.

Men hoppas ni har en bra valborg.

Ovido - Quiz & Flashcards