Alla inlägg den 4 april 2009

Av Anna - 4 april 2009 19:10

Min mamma, storasyster Karin och min systerson Edvin "Edo" kommer hit om en timma ungefär, hela vägen från Köping. Det är första gången Karin hälsar på mig sen jag flyttade upp till Norrland hösten 2002. Det ska bli jätteroligt!

Min största oro nu är att Karin ska bli sjuk pga Yaya eftersom hon är pälsdjurs allergiker. Men hon har allergimedicin och det har vi med, så det ska nog gå bra. Sen så storstädade (vårstädade) vi i torsdags. Vi ska dammsuga igen nu också och sen får vi bara hålla tummarna.

Lars kom precis hem, han har varit i Tälltis och åkt skoter och fiskat. Han fick 15st ! Han är en riktig storfiskare, min karl :D


Yaya har hittills inte ätit något idag, ska ställa ner maten nu och ha den nere ett tag, hoppas hon äter åtminstone lite iallafall.


Min son är helt underbar. Han har varit lite "bär mig" idag, men det är okej, så länge han är nöjd :) Sen så har vi skrattat ihop för första gången.. helt underbart :D


Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen se om min karl vill ha lite käk innan mamma kommer :D


Thor skrattar för andra gången. Endast 3 månader gammal.


Ovido - Quiz & Flashcards