Alla inlägg den 18 april 2009

Av Anna - 18 april 2009 21:53

Innan det dyker upp några missförstånd från förra inlägget, så klandrar jag givetvis INTE min hundvakt Nutz för att Yaya har blivit magrare. Yaya har ju som sagt varit sjuk ett längre tag och dålig på att äta.

Jag skulle inte lämna Yaya till Nutz om jag misstänkte att Nutz inte tar hand om henne.


Så! Då var det problemet löst innan det ens hunnit dyka upp ;D


Min Yaya (mars -09)




Av Anna - 18 april 2009 21:13

Nu har vi kommit hem, idag kl. 11:45 var vi på tågstation i Luleå och möttes av min underbara sambo Lars. Resan har gått jättebra och Thor har charmat ALLA! T o m dom som inte ens var i samma liggvagnskupé som vi. haha.


Är jättetrött och slö idag/ikväll efterosm det tar på krafterna att resa.


Fick även träffa min älskade Yaya idag.. jag har kramat henne massor. Men hon har blivit magrare. Det ser inte ljust ut för henne, men jag ska avvakta några dagar, hon slutade just med antibiotika behandlingen idag ju.


Nu sover lillkillen och nu ska jag mysa lite med Lars och Yaya innan det blir lägg dags.


Jag och Thor på tåget idag.


Ovido - Quiz & Flashcards