Alla inlägg den 24 april 2009

Av Anna - 24 april 2009 19:43

Tjoho! Nu har jag deklarera över internet för första gången, vad vuxen och duktig jag är :P


Har pratat med mamma nu, men Thor avbröt oss ganska fort ändå. Men han är ursäktad ^^


Jag är för övrigt ganska uttråkad. Sitter och lyssnar på hur min son spelar musik på sin gåstol, vi har äntligen fixat tejp och tejpat för högtalaren, eftersom tonen var så äckligt hög annars. Så nu kommer det musik när han trycker på den... spännande! :)


Jag har efter samtal idag kommit fram till att jag måste släppa på kontrollen gällande Thor och låta Lars vara pappa till Thor utan att jag ska lägga mig i. Jag måste börja lämna Thor ensam med sin pappa någon gång också, för jag vet ju att Lars tar hand om honom och älskar honom.


Så Sara, om du vill kidnappa mig och Yaya någon dag när du orkar efter skolan, hojta bara till :D Jag kan faktiskt gå långpromenader nu. *skratt*

Av Anna - 24 april 2009 19:10

Mötet efter Familjens Hus var underbart. Jag höll nästan på att börja skratta och hoppa av lycka. Det hade varit dom två viktigaste som sa att det behövs absolut ingen oro. Mer säger jag inte.


Idag var vi på Familjens Hus. Thor som alltid brukar sova i början, sov på slutet idag. Men endast ca 20 minuter, sen var det full rulle igen. :)

Sen har vi sovit ett tag nu på eftermiddagen, Thor har varit lite konstig i sitt humör och bara nöjt sig med bröstet, inget annat, är han vaknat och gråtit. OCh då har han ju somnat om, så han har sovit lite för länge faktiskt. Men men, det blir väl en lång natt. Det fixar man. :D


Det är underbart väder ute idag och jag ska ringa min mamma och berätta dom goda nyheterna :D


Av Anna - 24 april 2009 08:36

Jag har hunnit med mycket nu på morgonen. Thors blöja läckte lite skit på lakanet, så vi fick byta det. Jag har hunnit duscha och pratat med veterinären. Han sa att han förstår att jag börja tappa hoppet om att Yaya ska bli frisk. Det kändes skönt att höra faktiskt. Men han sa också att vi får se om hon tål det nya fodret, sen så tyckte han att vi skulle komma in och väga henne iallafall, så vi vet hennes aktuella vikt. Vi får väl ta någon promenad förbi där. Men veterinären sa också att det kan ta lång tid innan hon börjar gå upp i vikt... ungefär en månad. Så jag hoppas att hon gör det.


Nu kommer snart dom från Familjens Hus och ska hämta oss och min son ligger och sover och är inte ens påklädd än. Suck!

Ovido - Quiz & Flashcards