Alla inlägg den 5 april 2009

Av Anna - 5 april 2009 21:14

Trodde aldrig att jag skulle orka såhär mycket som jag orkat idag, jag har hållt igång sen ca 6 imorse till nu klockan 21. Jag har följt mamma, Karin och Karins 8 månaders grabb Edo på promenader idag, dom är ju så hurtiga och duktiga och orkar gå mycket. Den senaste promenaden då min bror Anders och hans fästmö Bettan med deras två barn Angelica (2år) och Henric (2 månader) följde med oss tog 2½timma att gå. Jag har sammanlagt gått ca 12km ute. Och Yaya har fått följa med eftersom vi tog det ganska lugnt ändå eftersom vi har barnvagnar och att jag är väldigt seg på att gå.



Nu är jag helt slut i kroppen, har bara lust att lägga mig ner och gråta för att jag har så ont. smärta! Men imorgon kommer säkert mamma och Karin dra med mig och Thor och Yaya ut fler gånger. Lars följde visserligen med på promenaden som tog 1½ timme som vi gjorde imorse. Så han var duktig han också. :)


Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är bara blurr och surr och allt möjligt i huvuvdet på mig så jag kan knappt koncentrera mig. Men jag har haft kul idag. Fast jag är helt slut.


Jag sa faktiskt åt Karin och mamma på promenaden imorse att jag sjukskriver mig från familjen om dom ska vara såhär jobbiga och tvinga ut mig att gå. :P

Men det är bra att dom gör det, för det behövs.



Ovido - Quiz & Flashcards