Alla inlägg den 23 april 2009

Av Anna - 23 april 2009 23:05

Idag har vi gått till affären och Yaya gjorde sig verkligen hörd över att bli lämna alldeles själv utanför affären... stackars lilla gaphals :P

Sen så kom Lars bror C med familj och skulle hämta Lars för han skulle följa till stan. Jag kom på idéen att dom skulle lämna sin Pumi Csipra med mig, Thor och Yaya. Och det gjorde dom :) Så idag har jag fått lära känna henne lite bättre och hon är en fin hund och är otroligt mjuk i sättet, lite nervös av sig, men hey.. jag är van med Yaya.. haha. Och Csipra är en riktig vakthund som skäller åt minsta lilla som rör sig utanför. Och när hon väl börjar löpa (som hon skulle gjort i januari) så ska hon paras.

Yaya har fått nytt foder idag, Doggy Extra Aktiv. Jag följde ditt råd Sara, jag hoppas det hjälper.


Och gissa en sak... Csipra och Yaya är buddies och har alltid varit det... det har aldrig varit något gruff mellan dom. Det tror jag är för att Csipra är så otroligt låg i rang. ^^


Nu ska jag gå och mysa med karln min.

Men först några kort på Csipra och Yaya.


Ovido - Quiz & Flashcards