Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Anna - 26 juli 2009 14:26

Idag så har jag haft fullt upp. Thor har varit faktiskt väldigt snäll och pratglad som vanligt. Men han var så arg och grinig ett tag så jag la honom, och han har snart sovit i 2 timmar, så han var rejält trött.


Zigge har varit busig som vanligt och hittat på hyss ^^

Han lyckades välta Lars högtalare, så jag vet inte om den funkar längre.

Han välta en nyfylld tillbringare med vatten som jag hade ställt på golvet, jag hade just fyllt på den för att han inte skulle välta den. Men men... så kan det gå. Thor ville plaska omkring i pölen och blev inte så glad när han inte fick det. Zigge skulle jaga moppen när jag skulle torka upp det.


I förmiddags när jag skulle passa på att sova när Thor sov, så fick jag inte sova mer än en halvtimme, för Zigge ville ju mysa. Förstår honom, för han har nog ganska tråkigt just nu. Han blir inte riktigt nöjd ju med lekstunderna han får.


Nu försöker han välta tillbringaren igen, så jag kan inte skriva mer just nu.


Hur många problem jag än har och hur jobbig Thor och Zigge kan vara, så skulle jag inte vilja byta liv med någon. För mitt liv är faktiskt helt okej :)  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards