Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Anna - 3 juli 2009 23:59

Jag har haft en underbar kväll med Lars, vi har haft ett litet vattenkrig och sedan legat och myst och sett på tv och bara varit.


+ Yabadaba doooooooo!


Sen så har jag haft en bra samtal på msn med Sara J. Jag längtar så otroligt mycket efter Zigge. Vet inte om jag skrivit det tidigare, men vi ska ta en hane nu, snygga Zigge, och nästa katt vi ska ha från henne är en hona. Det har varit väldigt rörigt runt vilken och vad vi ska ha för katt, men nu är allt klart och vi kan hämta honom när som helst, men jag vill köpa lite foder först ^^


Idag blev mina papper inlämnade till FK. Det är skönt att det är avklarat :)


Vet inte riktigt vad jag ska skriva.


Förutom att jag är verkligen irriterad och besviken på vissa personer och hur dom hanterar saker och ting. Skärp till er någon jävla gång!



Nu tänker jag gå och sova. klockan är egentligen 00:40, men jag fuskar lite med tiden som inlägget är inlagd på, för att det ska bli rätt dag sakerna jag skrivit om har skett. ^^


Och förresten! Grattis R! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards