Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Anna - 20 juli 2009 10:52

Har det här utseendet tillfälligt då jag fick ett påpekande av min älskade mamma att hon hade svårigheter att läsa den tidigare. Eftersom hon är färgblind så blir rött mot svart lite krångligt, då hon måste markera texten för att läsa.


Så för min mammas skull så byter jag såhär tillfälligt, så får vi se om det blir bra. Sen så ska jag försöka fixa lite bättre sen, när jag får tid och lust. ^^


Idag ringde jag min mamma, bara för att få höra hennes röst och säga att jag älskar och saknar henne. det var flera månader sen sist jag träffade henne och jag skulle kunna göra mycket för att ha henne vid min sida (fysiskt) igen, fast jag vet att hon alltid finns, jag kan ringa henne dygnet runt om det skulle behövas. Fan vad jag saknar henne. Tyvärr kunde hon inte komma upp denna semester, och vi kan nog inte åka ner heller, men jag ska försöka skrapa ihop lite pengar för att träffa henne ändå. Det blir inte lätt, då vi har utgifter och speciellt då vi måste köpa en kompis till Zigge. Men det behövs då han är så understimulerad, och vi visste risken att ha han som ensamkatt. Sen måste vi köpa en ny bilbanstol till Thor, även om den vi har bär till 13 kg så är han ändå ganska lång, men vi har en köpare på våran, så det är inte mycket som skiljer i kostnaden mellan stolarna, några hundringar bara. 

Men men... idag ska jag träffa Eva. Det är tredje gången vi bestämmer att vi ska träffas, dom andra gångerna har vi avbokat av olika anledningar. Så nu hoppas jag att hennes migrän har gått över sen igår, för det ska bli kul att umgås med henne, det var ju som länge sen.


Nu ska jag titta på tv en timme, sen ska jag städa lite och försöka sparka på min karl så att han diskar som han sa att han skulle göra.


Måste även ringa lite samtal. Kolla upp om den nya bilbarnstolen fortfarande är kvar så vi kan köpa den. Och ringa FR. Och pitebo.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards