Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Anna - 17 juli 2009 09:27

Igår var vi på barnkalas, vi firade Oliver i förväg, eftersom han egentligen fyller på lördag. Men då ska vi fira Lars föräldrar, för dom hade slagit ihop sina födelsedagar och bröllopsdag på lördag, så då blir det storkalas. ^^


Thor är så duktig på att äta själv nu och han är så duktig på att tugga! Jag är så otroligt stolt över min lilla kille :D


Zigge är en helt underbar katt, en helt fantastisk individ, som vet vad han vill. ^^ Och han fick beröm av två personer som tyckte att var mycket finare än dom andra Cornisharna som dom sett. :D Han suger åt sig berömmet och jag sträcker på mig lite extra, för jag behöver all peppning och beröm som går inför utställningen. Det känns faktiskt lite nervöst redan nu. Men det ska bli kul!



Min rygg har blivit värre. Det smärtar varenda dag, varje rörelse jag gör, t o m när jag sitter så gör det ont. Det är inte lätt.. men det är uthärdligt än så länge. Jag klarar mig utan smärtstillande oftast.


Bilder på Thor som äter kaka och på Zigge som sitter vackert ^^



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards