Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Anna - 19 juli 2009 23:41

Igårkväll/natt så satte sig jag och min uppfödare och sökte efter en till katt till oss, för Zigge behöver en kompis. Jag fastnade för två katter, men den lilla honan är verkligen en riktigt söting. Jag vet inte mycket om hanen än, men honan.. jag säger bara... MJAU! :D

Hur fin som helst, kastrerad och vaccinerad och allt, väldigt fin stamtavla och sen så efter ägarens beskrivning av hennes sätt så säger jag bara att min dörr står öppen :)

Men det var två andra som skulle titta på henne idag, så ägare skulle höra av sig.


Men hanen... ja.. han är ju väldigt fin han också, och verkar ha en bra stam och sånt han med. Hmmm.. det blir svårt det här.


Idag så har vi sovit mesta delen av tiden. Vi har turats om att vara vaken med Thor. men på eftermiddagen gick vi båda upp.


Jag har haft en liten fotosession på när Thor och Zigge leker tillsammans, men lägger inte in någon bild på det, utan lägger istället in en bild på Zigge från i fredags ^^


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards