Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Anna - 6 juli 2009 23:51

Idag har det varit stress stress stress stress. Och det har gjort mig irriterad, fast nu har jag självklart lugnat ner mig.


Jag har haft fullt upp. Tagit hand om Spice och Thor och duschat innan jag åkte buss (fick ångest attack på bussen) till stan, där gick jag ett ärende åt Lars, sen fick jag stressa till sjukan för att ta blodtryck. Väl där lugnade jag ner mig och satt och pratade lite. Sköterskan sa att anledningen till att jag tappar så mycket hår är pga hormoner, men jag kunde ändå gå och köpa vitamin/mineral tabletter, så vi kan vara på den säkra sidan att det inte är pga det. Det köpet får jag göra någon gång då jag har råd och tid. Jag missade bussen för att mötet drog ut på tiden, så jag fick ringa och väcka brorsan och jaga upp honom, för att jag fick samtalet av Lars att Spice behövde ut. När jag väl kom fram så gick jag ut med Spice, sen var det full rulle igen, eftersom jag skulle söva Thor, så han skulle sova middag och min telefon ringde hela tiden medans jag bytte blöja, gjorde välling och sövde honom. Sen när jag väl la ner han i sängen, så kom Lars med mat. Efter att jag ätit öppnade jag ett brev som gjorde mig väldigt ställd, men efter ett samtal så blev jag lugnare igen. Sen så Han jag sitta vid datorn ungefär en kvart/halvtimme innan Thor vaknade och det var full rulle igen. Men idag var Thor på bättre humör, för dom två senaste dagarna har han haft jobbigt med sina tänder, och tanden bröt igenom igår, så nu har han fyra vita tänder ^^ Jag fick iallafall kolla på mitt program "Mannen som talar med hundar" någorlunda ostört, sen så pratade jag och Lars lite och sedan har jag suttit vid datorn, men jämna mellanrum gått ut med Spice. Och jag var redan helt slutkörd kl 20, men nu ska jag gå och lägga mig. För nu har Spice varit ut sista promenaden, och jag hoppas att han inte behöver ut något mer inatt, med tanke på att han inte sket då han var ut sist.


Så nu har jag tänkt bädda ner mig, för imorgon är det en ny dag, och då är jag alldeles själv, för Lars ska sova i Luleå. Det var egentligen tänkt att jag skulle till min väninna och sova, men hon ringde idag och sa att hon inte hade plats för båda hennes barn var hemma. Så det får bli en annan gång :)


I helgen kommer Snygg-Zigge! :D

Och Gretha följer med så vi får se lite på henne också ^^

Lägger in en bild på Gretha och Zigge och en på Zigge så ni får se hur fina dom är! ^^


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards