Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Anna - 14 juli 2009 23:59

Zigge kom i söndags som planerat. Han är verkligen en underbar katt som är hur vacker som helst, gosig och kelsjuk som bara den.

Thor älskar Zigge och Zigge älskar Thor. Jag och Lars sa till varandra första natten att Zigge inte är våran katt, det är Thors katt. För dom har verkligen funnit varandra. Zigge är hur tålig som helst med Thor, det är jag som måste gå emellan så inte Thor är för hårdhänt, för Zigge säger inte ifrån fast Thor nypt honom någongång och dragit i honom. Redan första natten så bestämde sig Zigge för att sova tillsammans med Thor. Det var helt underbart att se. I början så var Thor vaken och låg och sparkade på Zigge innan han beslutade sig för att flytta sig några centimeter så han slapp sparkarna, sen lade han sig och sov och Thor somnade också ganska snabbt.


I måndags var jag och klippte mig och färgade håret på Hårstudion. Det var skönt att bli ompysslad för en gångs skull, och resultatet blev jävligt bra :D


Idag så har jag varit en sväng på stan med min svägerskas karl. Han har åkt hit och dit mellan tre olika affärer, två ggr på samma affär t o m, och han skjutsade mig till kommunen, banken och affären.


Jag hoppas att du förstod vad jag menade när jag försökte förklara varför jag inte kunde hjälpa dig. Det berättade jag redan förra veckan, så jag hade hoppats att du fixat hjälp redan då i förväg. Tyvärr så kunde jag inte hjälpa till idag, för jag har mina regler och jag kan inte bryta dom då jag blir lidande för det själv då. (och inte bara jag)



Bilderna är ifrån söndag. Zigge och Thor som sover tillsammans och en bild på Zigge i våran säng ^^


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards