Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Anna - 12 juli 2009 09:02

Igår så har vi städat för fullt. Men det har gått segt då Thor har varit extra uppmärksamhetskrävande. Han känner väl på sig att någonting är på gång :)

Smärtan i min rygg igår var otroligt stor, det slutade med att direkt jag böjde mig eller bar någonting så kom tårarna i ögonen. Så jag tog smärtstillande, bröt ihop några minuter och sedan fortsatte jag städa. Jag tvingade mig själv att bära skötbordet till gästrummet, och sedan skrubbade jag hela badrummet. Och det behövdes verkligen! Så nu får kattlådan plats iallafall. Jag fick slut med cigg, men tack vare att Stina lånade mig pengar till cigg så klarade jag mig. Tack Stina, du är en ängel!

Jag slocknade först tidigt på kvällen när vi äntligen hann få i oss någon mat, eftersom vi levt på vatten hela dagen. Men jag vaknade vid tolv på natten och lyckades inte somna om förrän efter ett par timmar.


Idag så bestämde sig Thor för att det var dags att gå upp strax efter 5. Vi låg och snoozade ett tag, innan Lars gick upp och började städa och jag försökte få Thor att somna om. Men efter en stund insåg jag att det var omöjligt, så jag och Thor gick upp också. Thor har nu sprungit runt och försökt "hjälpa" oss att städa... dvs han har försökt ta kläderna som jag ska lägga in i garderoben ifrån mig och försökt ta sop påsen och allt möjligt. Han är så duktig som vill hjälpa. ^^

Nu har vi ätit frukost, det belv potatismos och köttbullar, eftersom vi för tillfället inte har något annat att äta. På måndag ska jag köpa mer mat.

Nu ska vi försöka få Thor att somna om igen, eftersom han verkar lite småtrött. Och jag ska dammsuga och skura golvet nu.. så.. tjingeling!



Idag kommer äntligen ZIGGE!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards