Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Anna - 4 mars 2010 18:45

Det har varit en lugn dag, eller.... så lugn dag man kan ha med en busig grabb ;) Jag har dammsugit lite, men kunde inte vara alltför noga eftersom jag var tvungen att bära Thor på höften hela tiden. Han är ju lite känslig för dammsugaren igen. Han tycker inte om ljudet, tror att han var extra känslig nu när han inte mår så bra. men det gick ganska bra ändå, han lugnade ner sig efter ett tag. ^^


Jag har börjat med min playlist på spotify, och det är inte lätt att komma ihåg all musik som man vill ha. men det kommer nog eftersom. ^^


Ikväll så ska jag klippa klorna på Rasken, jag klippte Zigges klor igår, för han kan man klippa klorna på fastän Thor är vaken. Visserligen går det med Rasken också, men han är mer spänd och orolig av sig när Thor springer omkring i närheten och ska komma fram och kika och klappa katten när jag klipper Raskens klor.

Zigge tar det lugnt, han är mer stresstålig och älskar Thor. ^^


Men men... nu börjar snart House, ska nog passa på att klippa Raskens klor då.. ska bara hitta honom först :P

Av Anna - 4 mars 2010 11:03

Idag så är Thor magsjuk. Han är väääääldigt dålig i magen. Fick veta av Lars nu att Thor hade varit lite dålig i magen igår när han var med honom. Och idag så var han värre i magen än någonsin. Har aldrig varit med om att Thor haft en sådan kraftig diarré som nu.

Men inte mycket jag kan göra... låta han få i sig mycket vätska bara, men det brukar han få i vanliga fall, så det är nog inga svårigheter där :)


Borde egentligen passa på att vila nu medans Thor sover. Men jag fick inte för Zigge, för han ville kela och sprang efter mig som en tok och jamade. Nu har han lugnat ner sig och sover med Rasken. Men nu är inte jag så trött längre. Så jag sitter väl vid datorn tills Thor vaknar ^^


Nu ska jag logga in på FB och spela lite.

Ovido - Quiz & Flashcards