Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Magsjuk.

Av Anna - 4 mars 2010 11:03

Idag så är Thor magsjuk. Han är väääääldigt dålig i magen. Fick veta av Lars nu att Thor hade varit lite dålig i magen igår när han var med honom. Och idag så var han värre i magen än någonsin. Har aldrig varit med om att Thor haft en sådan kraftig diarré som nu.

Men inte mycket jag kan göra... låta han få i sig mycket vätska bara, men det brukar han få i vanliga fall, så det är nog inga svårigheter där :)


Borde egentligen passa på att vila nu medans Thor sover. Men jag fick inte för Zigge, för han ville kela och sprang efter mig som en tok och jamade. Nu har han lugnat ner sig och sover med Rasken. Men nu är inte jag så trött längre. Så jag sitter väl vid datorn tills Thor vaknar ^^


Nu ska jag logga in på FB och spela lite.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Ovido - Quiz & Flashcards