Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Anna - 5 mars 2010 20:23

"The way you shake it, I can't believe it
I ain't never seen an ass like that
The way you move it, you make my pee pee go
Doing, doing, doing"


Lyssnar på lite musik. Ler för mig själv och minns hur det var förr i tiden.. haha vad jag låter gammal nu. Den låten kom ju 2004.. men det var tider det.. haha.


Idag har det varit en bajsdag, bokstavligen. Thor är ju fortfarande dålig i magen. Så jag har tappat räkningen på hur många bajsblöjor man har bytt.

Men jag hoppas att magen blir bättre snart. Det är ju inte kul för honom att må som han mår nu.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men jag mår okej ändå.. Upptäckte att jag fått mer pengar än väntat den här veckan. Så nu blir det att shoppa! Jag ska köpa barnkläder, blöjor, nappar, välling. Barnkläder brukar jag inte köpa så ofta.. så det blir något nytt iallafall ^^

Av Anna - 5 mars 2010 13:42

Thor har inte blivit bättre i magen än. Varenda bajsblöjbyte sker i duschen nu, så jag kan spola av golvet sen.


Zigge är crazy, tror att han inte fattat att han är kastrat. Han jamar och vill uuuut, han försökte smita ut genom fönstret idag när jag och Thor stod där och såg ut. Men jag var självklart beredd på det, så han misslyckades.


Lars ger Thor mat just nu. Vi ska kanske till Willys sen, måste köpa blöjor. Det går verkligen åt mycket av den varan nu.

Hmm... Thor vill inte äta riktigt. Bara dricka vatten. Hmm... kanske får lov att göra välling åt honom om han inte äter upp tillräckligt av sin mat. Sen blir det nog sova igen för honom. För han är trött. Då blir det kanske ingen Willys ändå.. Men men, det finns blöjor så vi klarar oss över helgen iallafall.

Nu har jag hittat fler låtar på Spotify. Yey! Thor gillade "No Scrubs" med TLC. ^^


Men nu ska jag vara lite mer social med Lars och Thor.



Ovido - Quiz & Flashcards