Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Anna - 3 mars 2010 19:38

Idag så kom Lars vid ett och hämtade Thor. Efter det så hämtade Eva och Conny upp mig, så åkte vi till stan och handlade lite. Sedan blev det Pitstop och efter det hem till dom med pizzan ^^ Lars kom förbi och lämnade Thor hos Eva och Conny vid fem, och då åt vi äppelpaj och vaniljsås. (Thor ville hellre leka, som tur var).

När vi väl kom hem så var det bara att byta om på Thor till pyjamasen, ge han välling, smörja in honom och borsta hans tänder innan han skulle i säng.

Jag är helt slut nu. Thor somnade som en stock. Och jag ska nog lägga mig snart jag med.


Men tack för en trevlig dag! Det måste vi göra om snart igen, fast kanske inte med så mycket onyttigheter ;)


Pratat med M idag också, hoppas verkligen att hennes knä blir bra snart igen och att hon slipper operation. Lider med henne.


Och ingen baby idag heller. Nu får du faktiskt ta och komma ut, så moster får åka ner och hälsa dig välkommen till världen :) En bra anledning till att åka ner iallafall ;)


men men, nu ska jag ringa ett samtal, sen sova.

Ovido - Quiz & Flashcards