Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Anna - 7 mars 2010 18:45

Idag blev jag moster till en liten flicka :)

Det var därför inte syrran svarade när jag ringde tidigare, hon var ju på BB och hade fullt upp. ^^


Idag så har det varit lugnt ändå.. Thor har inte blivit bättre i magen, så imorgon kommer jag ringa BM och prata med henne.

Imorgon ska jag även ringa bovärden så han fixar min ugnslampa.

Och imorgon kanske jag får tillfälligt besök över en natt eller två. ^^

Men det besöket ska sova i gästrummet. Som alla andra besökare man haft. ^^


Idag gick jag och Thor på en liten promenad till sophuset och till tvättstugan. Men vi bokade ingen tvätt tid, för det fanns ingen ledig dom tider jag kunde. Så jag måste planera om och se när jag kan tvätta, för det måste göras.

Sen när vi varit på våran lilla promenad, så gick vi in och hämtade Zigge, han fick gå i koppel lite, men efter några minuter ville han in igen. Hann knäppa några kort iallafall. Men det var inte lätt, speciellt när Thor ville dyka i snödrivorna och Zigge ville trava runt och titta på allt som rörde sig, samtidigt som det kom en bil. Men jag hade läget under kontroll, så långt innan bilen ens kommer nära så har jag båda grabbarna i famnen. Det gäller att vara snabb ju ^^


Nu ska jag diska lite och sedan ta det lugnt...


Ovido - Quiz & Flashcards