Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Anna - 27 mars 2010 20:41

Funderar på att lägga ner bloggen. Vet inte om jag ids skriva något mer... eller så skriver jag bara när jag har lust, inte för att jag bestämt mig för att skriva varenda dag.


Men men.. idag har vi inte gjort mycket, vi var ute en liten stund, men det snöa så mycket och Thors overall verkar inte vara impregnerad (vet inte hur det stavas faktiskt), för den kan bli lite blöt. Skulle ha impregnerat den hos mamma om jag vetat att hon hade sånt medel. Men men, jag får köpa det själv och lista ut hur man gör. ^^ Thor har upptäckt att man kan äta snö och att man kan stå och räcka ut tungan för då landar det snöflingor på den ^^


Men men, nu är jag trött.. ska dricka min varma koppen och ta det lugnt.


Imorgon ska vi nog gå och handla lite mat. Om det inte är snöstorm :P

Ovido - Quiz & Flashcards