Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Anna - 17 mars 2010 23:45

Nu kan jag skriva lite mer utförligare vad som hände "idag". ^^


Eftersom mamma lånat mormor och morfars bil när hon hämtade mig och Thor igår på Arlanda, så åkte vi för att lämna tillbaka bilen. Först så åkte vi igenom en biltvätt, för att den var lite skitig. Thor tittade med stora ögon när vi åkte igenom tvätten och tyckte det var väldigt intressant ^^ Sen så åkte vi och hämtade upp mormor för att skjutsa henne till VC, efter det så for vi hem till mormor och morfar för att fika lite. Men syrran ringde och sa att vi inte fick äta något, för hon hade gjort mat och ville att vi skulle komma och äta. Så vi stack dit och åt. Myste lite med lilla Elvira som inte ens är två veckor gammal än (hon blir det på söndag). Thor ville ge Elvira en leksaksmobil och sedan gav han henne en puss och strök henne på huvudet. *myyyys*

Edo är en stolt storebror. Och med all rätt :)

Sedan så lämnade jag och Karin våra smågrabbar med mamma och gick till sjukhuset. För Karin och Elvira skulle till BVC och jag skulle möta Marie vid sjukhusentrén och hälsa på H. Hon var iallafall på bättringsvägen, det var skönt att se. Även om inte läkarna vet vad som är felet än.


Sedan fick jag skjuts av Marie och Alex hem till mamma.

Sedan har jag varit där hela tiden. ^^

Av Anna - 17 mars 2010 21:27

Är i köping..


Blir namnet Sockan, Kexet, Byxa.. eller vad blir det.. hmm :P

Ovido - Quiz & Flashcards