Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Måndag.

Av Anna - 15 mars 2010 21:39

Usch, idag har jag inte varit på bra humör, fick för lite sömn inatt och mina planer gick i stöpet som vanligt, och den här gången var det inte Thors fel :) Det var därför jag varit irriterad. För om Thor ändrar mina planer är det ju bara att acceptera och planera om, för han kommer ju i första hand. Men men...


Jag fick pengar.. Så imorgon bär det av till Köping. Jag och Thor ska flyga imorgonkväll.


Så då ska jag hälsa på Edo och hans lillasyster ^^ 

Sedan ska jag och Thor självklart bo med mamma.

Men anledningen till att jag reser ner så hastigt och plötsligt var pga att jag ville finnas där för H och M. Hoppas verkligen att H blir bra. Men det blir hon nog, man ska ju alltid tänka positivt. Visst var det så, Agda? ;P


Nu ska jag nog gå och röka och förbereda mig för natten. Hoppas jag får mer sömn inatt.


Och det var inte cocacola som höll mig vaken igårkväll, det var faktiskt Thor. Han håller på att vänja sig vid ljusslingan, eftersom värmeljusen är slut och hans vanliga nattlampa har en sådan konstigt lampa... tror det är en sådan där liten halogenlampa, vet bara inte vilken storlek den har. Men hans ursprungliga nattlampa, den som är en riktig nattlampa, den gula nallen... den vill helt enkelt inte funka, tror att sladden är glapp. Ska försöka vara lite händig någongång och kolla på den.


"Bäst att ta på sig tyghandskarna då"    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Ovido - Quiz & Flashcards