Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Onsdag.

Av Anna - 10 mars 2010 19:00

På förmiddagen tog jag och Thor det lugnt. Vi släppte ut Rudolf i lägenheten, och det gick ganska bra, förutom att Zigge är en liten mobbare. Men han gav sig efter ett tag.


På eftermiddagen så var jag ju barnledig i några timmar. Lars kom ca halv ett, och då vaknade Thor. Lika bra det, för jag skulle vara på MVC och ta cellprov kl 13. Så medans Lars klädde Thor så stängde jag in Rudolf i gästrummet, så det inte blir något allvarligt bråk medans jag inte har koll, och sedan tog jag papper jag skulle ha med dit och sånt, och sedan skjutsade Lars mig till MVC, för han skulle ju ändå iväg med Thor. Efter jag varit på MVC så gick jag först till sjukgymnasten och pratade med kvinnan där, men det var visst hennes kollega jag skulle till, så jag får ringa och boka tid med honom imorgon, sedan gick jag till tandläkaren och försökte få en tidigare tid, men dom krånglade så mycket, så jag blev bara irriterad och behöll tiden jag hade. Medans jag gick hemåt så pratade jag med Nutz, så hon fick hålla mig sällskap under vägen. När jag kom hem, så släppte jag ut Rudolf ur gästrummet, avslutade samtalet med Nutz och satt vid datorn en liten stund, tills jag ringde Bettan. Vi kom överens om att vi skulle äta tillsammans, så då stack vi till pitstop och åt, sedan gick vi hem till mig och jag ställde mig och diskade och vi pratade en massa under tiden. Hon for sedan iväg och en liten stund efter kom Thor hem. Då hade jag hunnit diska det mesta. Sedan lekte jag lite med Thor tills vi skulle förbereda inför nattningen.

Han somnade fort iallafall när jag la honom i sängen, så det var ju skönt ^^


På VC så passade jag på att väga mig, jag har gått ner något kilo till sedan sist. Härligt!


Idag har det varit en bra dag. Så jag är helt nöjd nu :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Ovido - Quiz & Flashcards