Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

Tisdag.

Av Anna - 2 mars 2010 17:39

Idag så har Lars varit förbi, Thor sov när han kom, men när Thor vaknade så åkte vi och storhandlade på Willys. Eller det var jag som handlade, Lars skjutsade, gick med Thor i affären och hämtade en del saker åt mig. Jag köpte det mesta på min inköpslista, jag köpte inte allt, för jag måste ha råd med kattmat också, och sedan så var en del saker som jag skulle ha billigare på kvantum för dom hade extrapris på det, så då får jag vänta och se när jag tar mig till kvantum. ^^


Sen när Lars släppt av oss hemma och farit iväg, så gjorde jag schnitzlar åt mig och Thor med pommes. Snabbt och enkelt. För Thor var jättehungrig och var grinig. Och när jag likväl skulle äta jag med, så fick han äta med mig istället för att äta barnmat. Men jag märkte att han var väldigt trött när vi åt, han glömde ibland bort att tugga och stirrade framför sig och lutade sig mot mig hela tiden, han kunde inte sitta själv. Han var fortfarande lite varm, så jag tog tempen.. och visst har han feber, men ingen hög feber iallafall. Efter maten så lyckades han skita utanför blöjan, inte konstigt egentligen.. han var dålig i magen och klättrade hela tiden upp i soffan för att lägga sig och vila. Så det blev en dusch, jag passade också på att duscha då, så nu är både han och jag nyduschade. Han sover redan, han fick lägga sig tidigare eftersom han var så trött, lite febrig och klättra upp och sova i soffan. Han somnade som en stock direkt jag la honom i sängen. ^^


Men det blir nog en tidig morgon imorgon. Så jag måste lägga mig någorlunda tidigt ikväll. Hm, och jag som hade tänkt se Desperate housewives säsongspremiären ikväll. Men den får jag nog hoppa över. Men jag är ändå inte ett sådant stort fan av den serien, även om den är kul att se på ibland.


Morgondagens prio ett är att köpa kattmat.

Hoppas jag får mer pengar snart så jag kan köpa mer mat att lagra i frysen och lagra upp mer blöjor. Öppnade den sista förpackningen med blöjor idag, så den räcker nog ca en vecka. Så jag vill köpa några paket blöjor redan nu i veckan.


Men nu ska jag fixa lite bilder och sedan logga in på FB. ^^ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Ovido - Quiz & Flashcards