Alla inlägg den 28 december 2009

Av Anna - 28 december 2009 19:26

Idag har jag och Thor varit hos Marie och hennes son Alexander. Det började med att vi gick en promenad vid ån, och blev jagade av en flock änder som trodde att det vi kastade till Maries hund var ätbart eftersom Disa (hunden) åt snöbollar.

När vi kom in så fick Thor sin julklapp från dom, ett jätteroligt "knopp"pussel med Nalle Puh ^^


Sen sov Thor i drygt en timma, efter det så lekte han och Alexander. Jag och Marie hade nostalgistund med musik. Och nu är jag bara hemma hos mamma medans Thor ska sova, och om ca 4 minuter ska jag till Marie igen för att se på Cesar och surra lite utan barn, eftersom Alex sover.


Min promenad med Disa idag bekräftade mina misstankar, jag hade visat henne igår när hon testade mig att det var jag som bestämde. Jag behövde bara harkla mig en gång idag när hon försökte dra i kopplet, så det är ju toppen. Hon är ju en sådan mysig hund. För när jag kommit in med henne la hon sig bredvid mig i soffan med huvudet i mitt knä och bara myste på. ^^


Men nu ska jag börja gå till Marie, så passar jag på att röka under vägen. Hon bor ju bara ca 4 hus bort från mamma ^^



*****************


Och jag är glad att jag hörde av dig idag. Hade börjat sakna din röst. ^^


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards