Alla inlägg den 17 december 2009

Av Anna - 17 december 2009 13:26

Det är kallt ute -22 grader. Brrr.. säger jag bara. Har inte varit på Familjens Hus idag, var alldeles för trött och vill kolla idag ifall Thor är helt frisk dvs inte snorig, ingen hosta, inga nysningar. För vill ju inte riskera att smitta några av dom andra barnen. Men han verkar vara det, så det blir nog att åka till Familjens Hus imorgon, ska bli kul :) Då kommer tomten också ^^


Har pratat lite snabbt med mamma idag om vad jag behöver ta med mig ner och vad hon har där. Min packning blev mycket lättare säger jag bara ^^


Zigge är ett värre matvrak än vanligt, så ska testa att avmaska honom, har ju inte gjort det än. Men nu har han haft kontakt med en katt som möjligen kunde ha mask, så då ska båda mina pojkar bli avmaskade, och sen så måste jag klippa klorna på dom innan jag åker, för det kommer inte Lars göra. Är trött just nu, men känner mig inte lika yr som jag var igår. Men mitt blodtryck var bra i början av månaden iallafall och tror faktiskt inte att det har ändrats, det är kanske bara min kropp som börjar reagera på att jag har pressat mig så mycket så pass länge, med lite sömn, mycket rörelse, inte regelbundna måltider (fast jag har blivit bättre) och mycket att tänka på. Så när jag kommer till mamma så blir nog det mycket bättre, för Köping är min tillflyktsort, där är min heliga plats där jag är mammas lilla älskade dotter och jag får mycket kramar och kärlek och vet att jag är älskad, helt villkorslöst. Som bara en mamma kan ge. Visst kommer jag ha fullt upp med Thor, men om jag känner mamma rätt kommer hon vilja vara med sitt barnbarn väldigt mycket, så hon kommer säkert kidnappa honom... när jag väl tillåter det, mamma har väl varit själv med Thor kanske.. ca 3-4 gånger :P


Nu ska jag nöta facebook, och sen så ska jag ta det lugnt.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards