Alla inlägg den 11 december 2009

Av Anna - 11 december 2009 20:15

Usch vad jag har grusiga ögon, fast jag sovit middag med Thor så känner jag mig trött.


Jag analyserar orden. Sanningen är bäst. Eller hur?

Var inte rädd. Sanningen kan svida, men det är ändå bäst att säga. För lögn gör mer ont.


Nä, nu ska jag först röka, sen dricka vatten och sen se Idol med min älskade sambo.

Thor verkar ha somnat.... äntligen. Han har vägrat sova i 2 timmar nu. Men han har varit en riktigt söt och glad busunge, så jag har inte blivit less på att han vägrade sova, jag blev charmad     


Av Anna - 11 december 2009 16:05

NCC har borrat för fullt hela dagen hos grannen. Som resulterar i att Thor inte kunde somna förrän dom hade en paus från borrandet och började hamra istället. Men han vaknade direkt dom började borra igen, men han hann sova i nästan 2 timmar iallafall :) Så det är lugnt ändå....


Det var kul att vara på skeppet idag, mest kul för Thor och ganska svettigt för mig att försöka krypa efter Thor när han klättrade i klätterställningen som är gjord för barn mellan 1-4 år, inte för sådana långa personer som jag ;P Men jag hade roligt att se han ha roligt, så det var lugnt ändå :)


Nu ska vi snart till affären och handla lite nödvändigheter.

Så jag ska ta på mig ett par strumpor och ta mig en rök, och sedan får jag fundera ut hur jag ska få råd med allt nödvändigt. Får klara mig utan cigg förmodligen. För jag har bara någon hundring och Thor behöver barnmat, våtservetter (om jag inte använder dom gula vi har hemma) och katterna behöver kattsand, för jag bytte all sand igår och rengjorde lådan, så all sand blev använd, så jag behöver ju något att fylla på med och blablablabla...


Jag svamlar... och jag ska vara ensam med Thor mellan lördag-söndag för att Lars ska vara i Luleå. Ska kolla med Bettan om vi kan umgås då istället, har ju som fått bättre kontakt med henne nu..


Ska kontakta Sara också, så vi får snacka lite...


Nu väntar Lars otåligt på mig för att jag fastnat vid datorn när vi ska till affären.. haha



Döm inte folk hur dom agerar förrän du varit i den situationen själv. Alla är vi olika och ingen människa är perfekt..


[förutom Thor] :P



Av Anna - 11 december 2009 07:44

Nu sitter jag i mitt ny-omöblerade vardagsrum och lyssnar på borrandet i väggen som grannen håller på med, Thor håller på att undersöka allt på nytt just nu. Jag är trött, men det är ju inget ovanligt :P

Idag ska vi på Familjens Hus till skeppet på havsbadet. Inte för att jag vet vad skeppet egentligen är, men det är visst något ställe där barnen kan leka.... inomhus.

Thor har hunnit fylla ett år. Han fick en egen tårta, enligt traditionen. Men han tyckte inte om den och han tyckte inte om att bli kladdig. Det hela slutade med att han blev lite kladdig, blev lite ledsen och sedan fick han bada i handfatet ^^



Nu kom Thor och tycker att borrandet är obehagligt, så nu måste jag sluta skriva.

Men jag var "duktig" som skrev liiiite iallafall :P



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards