Alla inlägg den 20 december 2009

Av Anna - 20 december 2009 17:49

Snart åker vi. Thor har inte sovit något sen ca 12-13, så han kommer vara trött och grinig, om jag har tur så somnar han i min famn under flygresan.

Jag har packat färdigt och jag hittade Thors nya strumpor! :D Yey!


Nä, nu ska jag dricka lite vatten, sen röka och sen ska jag packa ner mobil laddaren som mobilen sitter i, sen så är jag helt färdig.... men säkert kommer jag att ha glömt något :P



Av Anna - 20 december 2009 14:04

Gah! Har resfeber och allting går typ åt helvete. Eller nej, inte allt, men stor del. Typ kläder. Det blev ju aldrig att tvätta igår, eftersom jag var ensam med Thor. Och jag ska fara om 5 timmar. Har typ inga rena kläder, så måste packa ner smutsiga i en påse i väskan och ha Thors rena kläder utanför påsen i väskan :) Har kommit fram till att jag lyckats förlägga flera av Thors strumpor som han inte ens hunnit använda. *suck* Har letat i hans klädskåp, men hittar inte dom.


Så nu ska jag packa det jag kan och be till någon högre makt att jag klarar av allt det här utan att bli mer galen. Och att Thor håller sig lugn under resan. Men han är lite gnällig redan nu, fast han har nysovit och nyätit. Han känne rju av min nervositet. *suck*


Men men, nu ska jag försöka att inte spy och dricka något istället, för jag mår så jävla illa.

Av Anna - 20 december 2009 00:36

Måste egentligen sova, men kan inte, och vill inte ta mina sömnmedicin när jag är själv med Thor eftersom jag är rädd för att jag inte ska vakna när han vaknar, även om jag gjort det varje gång hittills.


Bettan kom aldrig för hennes son Henric har blivit snorig och hostar och hon ville inte riskera att smitta ner Thor.... inte jag heller för den delen :)


Lars kommer snart hem, han har pokerkväll i Norrfjärden, så när han kommer ska vi lägga oss. Känner mig trygg med honom bredvid mig i sängen, för då drömmer jag oftast inte några mardrömmar. För när jag gjorde det inatt, så hade han lagt sig i gästrummet eftersom när han gick upp för att schasa bort Zigge som försökte ta sig in genom den stängda dörren och höll på att väcka Thor med sitt jamande och krafsande, så kunde Lars inte gå tillbaka in i sovrummet eftersom Thor höll nästan på att vakna. Men Thor vaknade inte då, jag gjorde det lite senare av den ena mardrömmen och skickade ett sms att Lars kunde komma och lägga sig igen ^^


Om ett dygn är jag i Köping hos mamma, förhoppningsvis sover både jag och Thor då. :)


Jag är egentligen för trött för att skriva och min rygg värker. Men Lars kommer inom en halvtimma, så snart får min rygg vila.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards