Alla inlägg den 15 december 2009

Av Anna - 15 december 2009 15:48

Tänkte passa på att skriva medans Thor sover.

Men det är Ghost Whisperer på tv nu, så jag har svårt att koncentrera mig.


Väntar på att brorsan ska komma förbi med våran lilla bilbarnstol, eftersom vi ska sälja den.

Sen bär det av till affären igen. Vi har absolut ingen mat i frysen, förutom Nutz äckliga potatisbullar som hon lämnade här :P

Och Thor har bara en barnmatsburk kvar. Så det är verkligen dags för påfyllning i matlagret nu ^^


Katterna ligger och sover i soffan, Rasken har varit otrolig "mammig" den senaste tiden och velat vara med mig hela tiden och jamar klagande om han inte får det. Undrar hur han ska klara av att vara själv med Lars i ca en vecka? Förmodligen kommer det att gå bra. Men det är första gången jag lämnar katterna ensam hemma med Lars såhär länge. Jag har varit så hönsig och nojig. Sist jag reste iväg utan katt var det bara Zigge, då jag skulle köpa Rasken. Och då tog Sara hand om Zigge.

Men det ska gå bra ^^


Nu ska jag byta byxor och göra mig iordning att gå till affären, så får Lars vara hemma med en sovande Thor under tiden ^^

Av Anna - 15 december 2009 13:22

Igår märkte jag att Thor var hes. Idag så är han hes och snorig och grinig. Har pratat med Bettan som påminde mig att det är förkylningstider nu.

Hoppas han hinner bli frisk till torsdag eller fredag, så vi kan gå på Familjens Hus och leka.


Nu är han så otroligt mammig, så jag får inte vara längre bort än 2 meter, för då gråter han efter mig och man får höra "mamma mamma mamma mamamamammaaaa"


Får se hur mycket jag får skriva för honom.


Hela han och jag är full med hans snor, så det blir att duscha ikväll. Men men... nu får jag inte skriva mer.


Min älskade son, önskar att jag kunde ta över förkylningen, så du slipper genomlida den.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards