Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna - 4 augusti 2010 21:14

Sitter och kollar på "Livet på BB" på femman. Det är en kvinna där som är i min ålder som ska föda sitt femte barn. Skulle skriva det här inlägget under reklamen, men eftersom mitt internet är så segt så hade det börjat starta igen när jag väl ska blogga.


Hmm... bäst att lägga sig egentligen... ska göra det efter det här programmet, om jag orkar se hela.. för imorgon ska vi till Eskilstuna djurpark och ha en massa kul.


Thor har börjat babbla mer nu, riktiga ord, ibland förstår man vad han säger, ibland inte.. Han är så otroligt söt när han kommer med ens skor och vill sätta skorna på ens fötter när han vill ut. Och han är så duktig på att lyssna (jaja, ibland är han som döv, men det hör ju till åldern :P ), och han är så duktig på det mesta.

Jag älskar han så mycket, så det finns inte ord till det. Han är mitt liv. Min kärlek.


Nä, nu ska jag börja göra mig iordning för natten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards