Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Anna - 14 augusti 2010 22:19

Idag så har vi varit till Arboga. Vi hann till ponnyridningen. :)

Och Thor älskade att rida.. han ville inte kliva av hästen. Han skakade bara på huvudet då jag sa att flickan efter honom också ville rida.. sötunge! Han fick ett litet vredesutbrott när jag lyfte honom av hästen, men lugnade ner sig någorlunda snabbt ändå. Men han stirrade argt på flickan som red iväg på hästen. hahahaha...


Ikväll så har jag tvättat och småstädat. Tidigare ikväll så hade jag en trevlig pratstund med grannarna på gården. Första gången jag suttit ner och pratat med dom så länge som jag gjorde nu, och inte bara hejjat och frågat/svarat om deras barn och Thor. Det är skönt med så många "föräldragrannar", man kan ju utbyta så många idéer. Och min ena granne räddade mig från 4 getingar genom att döda dom. Tack! ^^



Nu ska jag se om det är något bra på tv och vänta på ett skrik/sms :P


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards