Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Anna - 21 augusti 2010 21:57

Fortfarande lördag.. Idag har vi varit till Kolsva och gått på marknaden och tivolit. Thor och Edo fick åka en karusell, jag satt bredvid dom, så ingen av dom skulle försöka kliva av i farten. Thor älskade att åka karusell :D Han skrattade och log och babblade med ett stort leende HELA tiden.    Sedan köpte vi en ballong åt honom. Han fick välja figuren själv, och han valde en ljusblå enhörning med vingar :)


Imorgon ska vi på barnkonsert. Det ska bli kul ^^


Livet är härligt med mina nära och kära   

Av Anna - 21 augusti 2010 10:10

Det blev ingen tatuering igår. Hon hade fullt upp med målningen av hemmet och att tatuera en annan, men vi får se om hon har tid idag. ^^


Thor gjorde värsta vurpan igår. Han ramlade och fick skrapsår på nästan halva sidan av ansiktet... förbannade grus. Men som tur var så blev det inte så illa ändå, han blev glad ganska fort efter olyckan och fortsatte leka. Och det ser redan bättre ut idag, igår såg han ut som en slagskämpe.


Nu ska jag pussa lite på honom innan jag ska rengöra kattlådorna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards