Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Anna - 19 augusti 2010 23:53

Idag har man inte gjort mycket.. förutom valt ut en tatuering. ^^ Det blir nog imorgon som jag blir nålad på :P Spännande och lite nervöst.

Så nu har jag rakat benen vääääldigt noga, för det är ovanför fotknölen det blir på det vänstra benet. Vad det blir berättar jag inte. Får se om jag tar kort på det imorgon, men vi får se...

Ska ju ha en tatuering ovanför fotknölen på det högra benet också, men har inte hittat en bild jag fastnat för.. vet ju vad motivet ska vara, det är bara själva typen på motivet som jag inte hittar bild på. Men vänster ben blir det imorgon, för där hittade jag en bra bild ^^


Har haft trevligt kväll/natt besök, så nu har jag duschat och ska gå och lägga mig. Besöket har gått för ca en timma sen.


Och imorgon är jag och Thor bjuden på middag, till huset på andra sidan vägen. Har hört att han är bra på att laga mat, och jag har berättat vad jag inte tycker om, så det ska nog bli kul och gott! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards