Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Köping & katt.

Av Anna - 3 augusti 2009 17:05

Sådär.


Nu får jag en liten stund att sitta vid datorn.

Så jag tänkte passa på att blogga.


Jag och Thor är fortfarande i köping (det var dit vi skulle resa), vi har hämtat katten i Eskilstuna igår.

Och han är verkligen fin. Han är väldigt osäker just nu bara, men det är förståeligt. Jag har fått mysa med honom en gång hittills, och det var idag. Han vågar knappt gå ut från badrummet ju, bara till sovrummet, för då gömmer han sig under Thors täcke i spjälsängen. Vi bor ju hos Pontus nu när vi har hämtat snyggingen. För mamma har ju tre katter själv som får springa ut och in som dom vill nästan :) och jaga möss och andra smådjur :D


Thor växer och utvecklas väldigt fort fortfarande. Han kan krypa väldigt bra nu, och två tänder är på gång. Han har börjat vinka, men han vinkar bara till sig själv, än så länge ;)

 Han kan sitta ganska stadigt själv och försöker resa sig mot flera saker, och lyckas oftast med det, så länge inte han välter saken eller tappar greppet.. Men han är så duktig! :)


Det är fullbokat på tåget, för alla platser med djur tillåtet, så det blir inte förrän på onsdag vi fick plats. Så på Torsdag är vi hemma igen. Härligt.

 Det är kul att träffa mamma och familjen igen. Det var ju ett tag sedan :)


Nä nu ska jag gå och ta hand om lillkillen som verkar hålla på att vakna.


tjao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards