Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Anna - 22 augusti 2009 13:10

Igår blev jag väldigt orolig. När vi kom från affären så hittade jag ett trosskydd på balkongen, som någon av katterna tuggat lite på. Jag misstänkte direkt Rasken, för han har försökt äta Thors oanvända blöjor. Och jag hade rätt, jag hittade en del av trosskydden på hans klo. Så jag fick hålla han under uppsikt. Min väninna ringde en veterinär åt mig, och veterinären hade sagt att det var bara att avvakta, eftersom det var så lite han fått i sig. Och ja... Rasken mår bara bra idag. Han äter visserligen inte som han ska, men han har ätit lite iallafall. Så jag är lugn. :)


Idag så är jag ensam med Thor.

Det var Lars tur att få åka iväg och vara barnledig, eftersom jag var det under hela dagen både lördag och söndag förra helgen. :) Så Lars kommer hem imorgon.


Thor är lika energifull som vanligt. Han reser sig hela tiden mot saker och ting, så jag får hålla koll på honom konstant för att han inte ska falla bakåt i golvet eller ramla på något.

Zigge försöker hjälpa till att vakta honom också :) Han springer fram till Thor när han ska resa sig och ställer sig så att Thor ska kunna stödja sig på honom, han verkar tro att han är större och starkare än vad han egentligen är, så jag får försöka vara snabbare än en katt.. haha.


Nu kan jag inte skriva mer, för Thor reser sig hela tiden oc drar ner saker och ting.


Min lilla pojke är så duktig :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards